Vek je len číslo ► Zakázaná príťažlivosť

by - 23:35:00

Kristína Ježovičová

" Obľúbená autorka ženských románov je späť v najlepšej forme!"


Názov: Zakázaná príťažlivosť
Séria: /
Diel: standalone
Vydavateľstvo: Lindeni
Počet strán: 240
Hodnotenie na GR: 3.89
Anotácia:
Jana úspešne odpromovala a druhého septembra nastupuje do svojho prvého zamestnania ako pani učiteľka. Ešte predtým ju však kamošky zavolajú na disku, poriadne si pred začiatkom školského roka vyraziť z kopýtka. A tam jej zamotá hlavu chutný Johny. Chalanisko, s ktorým by už dávno bola v posteli, keby... keby sa proti nej všetci bohovia nevzbúrili a nepotrebovali niečo súrne vyriešiť. A keď začne školský rok, ďakuje bohom, že v tej posteli neskončili, lebo Johny drie lavice v maturitnom ročníku. Jana by mu rada dala zbohom, ale keď ho stretáva každý deň na školských chodbách... na tých niekoľko vášnivých bozkov a horúcich dotykov sa nedá len tak zabudnúť. A Johny jej to svojím správaním vôbec neuľahčuje.
Dokáže mu odolať a ustrážiť si aspoň prvý rok povesť prísnej pani učiteľky?

"Za každú chvíľu blaha platíme v extáze strachom a za hodinu lásky biednymi rokmi hrôz."

Prvá kniha, ktorú som od autorky čítala, bola kniha Nevyslovené. Tá v sebe niesla ťažkú tému, s ktorou sa Kristína majstrovsky popasovala a zaradila sa medzi moje obľúbené diela vôbec. Keď som teda tento rok videla v príprave toto dielo, rozmýšľala som, o čom by mohlo byť. Bude to rovnako hĺbavé alebo len oddychovka?


Štýl písania a dej
Štýl, akým Kristína píše si musí získať každého. Nie je to nič zložité, zbytočne preafektované, práve naopak. Dielo je písané ľahučko, opisy sedia do prostredia a čo je najlepšie, hrdinovia sú komplexní. Čo viac si môže človek želať, že?
Príbehom nás sprevádza Jana, ktorej stále pozeráme cez plece a spolu s ňou prežívame všetko, čo ona. Takže keď sa stretne s Johnym mimo baru, nie je to šok len pre ňu, no aj pre čitateľa.

Dielo sa začína tým, ako Jana sedí v bare, kde narazí na muža menom Johny, s ktorým si akosi padnú do oka. To spustí lavínu udalostí, o ktorých ani jeden z nich dopredu netušil (ako sa to vezme).
Bolo fascinujúce sledovať, ako do seba všetko pomaly zapadalo, ako mala každá postava svoju úlohu v tejto väčšej skladačke. Postavy sa spoznávali a príbeh nebol len o láske hlavných postáv, čo sa mi veľmi páčilo. Obzvlášť, ako sa do deja zapojili aj staršie postavy (pani Kokošková bola miestami najviac TOP). Jana si takto postupne uvedomuje, aký je život nevyspytateľný a ako sa všetko môže diať z nejakého dôvodu.

Ani neviem, čo za zápletku som očakávala. Obsah hovoril o niečom "ľahkom", no ako som videla pri čítaní predošlej knihy, tak som tu už po istom čase nič ľahké neočakávala. A dobre som urobila.
Kristínina kniha ma opäť prekvapila a ukázala, že každodenný život je nekonečný zdroj inšpirácie.

"Niekedy treba prijať rizio pádu, keď sa ti po príchode do výšin dostane toho, po čom túžiš."


Celkový dojem
Zakázaná príťažlivosť nie je len o príťažlivosti v nesprávnej chvíli, ale aj o prekonávaní bolesti, odpúšťaní a nádeji na nový začiatok. Príbeh má nejednu krásnu myšlienku, ktorá donúti čitateľa zamyslieť sa ako nad dejom, tak nad vlastným životom. A to je podľa mňa vlastnosť skvelého príbehu- chvíľa, kedy jednotlivé časti dokážete aplikovať na svoj život. Vypovedá to o autorovej schopnosti čarovať so slovami.
A získať si nás.


Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu ALBATROS MEDIA.
Knihu si môžete zakúpiť TU.

You May Also Like

0 komentárov