Sny a ciele ► September

by - 16:35:00




September je konečne tu a s ním aj mesiac, kedy vychádza najviac nových titulov. Áno, a aby som nezabudla, je to mesiac, kedy sa po roku a pol vraciam do školy. (Samozrejme, pripravená excelovať vo všetkých predmetoch, až na fyziku.)
Musím priznať, že sa dosť bojím, ako skĺbim dohromady školu, prácu, blog a písanie. Istotne to bude zaujímavé, obzvlášť, keď sa v októbri chystám na autoškolu. Jedna blondína s vodičákom naviac? Čo by sa mohlo stať?
Nikdy som si nerobila mesačný TBR zoznam, pretože som bola sklamaná, keď som ho nesplnila, no nie vždy som bola v nálade na všetky knihy. Nepatrím medzi ľúdí, ktorí sa premáhajú k čítaniu knihy, keď sa im nepáči. Jednoducho ju položím na poličku s vedmoím, že to skúsim neskôr. Odznova.
V poslednej dobe sa to trochu zmenilo, pretože sa neviem rozhodnúť, čo čítať skôr. Je to náročné, keď doma máte kopu neprečítaných kníh a zatiaľ čo raz ich chcete čítať všetky naraz, inokedy vás premôže klaustrofóbia a nechcete očkom ani len zaletieť ku knihovničke.
Rozhodla som sa teda, že si vyberiem niekoľko kníh a dám ich na osobitnú policu, z ktorej ich budem postupne vyťahovať a čítať, aby som sa necítila pod tlakom, čo je v poslednej dobe skoro vždy.
Aby toho nebolo málo, TBR policu som si rozdelila do niekoľkých skupín, aby som v nej mala lepší prehľad:

Prvá skupina zahŕňa rozčítané knihy, ktoré by som rada dokončila:
1. Richelle Mead- Sukuba 3- Sny
2. Jasinda Wilder- Strácam sa v tebe

V ďalšej skupine prichádzajú septembrové novinky, na ktoré sa veľmi teším a hlavne na prvú knihu v zozname:
4. Majka Danihelová- V znamení Ametystu (17.9.2018)
5. Renée Ahdiehová- Plameň v hmle (3.9.2018)
7. Madelaine L´Engle- Vietor vo dverách

Posledná skupina obsahuje knihy, ktoré by som mala stihnúť do humbooku, pretože aj keď je cesta z Prešova do Prahy dlhá, na všetky tituly istotne nepostačí.
8. Sarah Rasch- Sníh nebo popel
--> a možno, len možno, ak budem zaujatá, si prečítam aj Led nebo oheň
9. Claudia Gray- Tisíc kousku tebe
10. Etelle Maskame -Víš, že tě miluju?

Toto je môj, po nepodarenom auguste, veľmi odvážny zoznam kníh, ktoré by som chcela stihnúť prečítať a zrecenzovať. Znamneá to, že za tri dni by som mala dať aspoň jednu knihu. Well, to môže byť menší problém, keďže je druhého a ja som si so sebou do práce žiadnu knihu nevzala.
Okrem kníh by som ale konečne chcela dokončiť druhý draft príbehu, pretože po dlhej dobe cítim opäť akési prepojenie medzi mnou a hlavnou postavou, ktorá mi bola imaginárnou "sestrou" už od februára minulého roku.
Čo sa týka blogu, vytvorila som si akýsi zoznam hlavných článkov, zoznam recenzií, ktoré by som chcela striedať a vďaka tomu pridávať častejšie a rôznorodejšie články. S tým súvisí aj zavedenie novej rubriky, ktorú by som chcela začať písať pri nástupe do školy. Jedná sa o náhľad do hlavy introverta, aka mňa. Dlho som sa vyhýbala slovu "introvert", pretože všetci si myslia, že ak sa v spoločnosti raz zasmejem, istotne budem veľký extrovert. Opak je ale pravdou a rada by som sa s vami podelila o moje myšlienky, pretože za posledné dva roky som zistila, že v slovách je najväčšie kúzlo. Či už hovorených, alebo písaných.

_________________________

Čo zaujímavé si plánujete v septembri prečítať vy? Máte v hľadáčiku tituly, na ktoré sa tešíte? Som zvedavá, veľmi rada sa nechám inšpirovať.

You May Also Like

0 komentárov