Wrap up ► September

by - 14:30:00

Začiatok školy pre mnohých znamená menej času na čítanie, ale nejako podobne to majú aj pracujúci, ktorí tvrdnú v robote aj dvanásť hodín denne. Ja som sa k nim pridala až teraz, takže následky sa dostavia až v októbrovom zhrnutí. Tento mesiac som sa pomaly rozbehla s čítaním a začala znižovať kôpku neprečítaných kníh v mobile.


September bol pre mňa a čítanie taká menšia spamätávačka z prázdnin, počas ktorých som nemala veľa času a ani náladu na čítanie. Povedala som si, že v septembri sa dám dokopy a prečítam aspoň 5 kníh, nakoľko ich mám v mobiel neúrekom. Nakoniec sa mi podarilo prečítať 6 kníh, takže by som so sebou mala byť spokojná. No aj tak nie som, pretože verím, že to mohlo byť lepšie, keby som sa nezdržala jednou knihou, ktorú som sa prosto nemohla odhodlať k tomu, aby som ju dočítala. Tak dopadlo aj moje hodnotenie daného diela. Prvýkrát som dala knihe 1.5*, čo som myslela, že nikdy nespraívm.
Tu sú už zoradené od najlepšej po (aspoň pre mňa) najslabšiu:
Colleen Hoover- Maybe Someday
Colleen Hoover- Maybe Not
Colleen Hoover- Never Never pt.1
Colleen Hoover- Never Never pt.2
Colleen Hoover- Never Never pt.3

Prvýkrát po dlhej dobe sa stalo, že mi do knihovničky pribudlo menej kníh než som prečítala. Tohto mesiaca sa u mňa doma zabývali 4 knihy.
Prrvou knihou je Percy Jackson and the battle of the Labyrinth. Síce som čítala ešte len jednotku, mámv pláne pomaly sa prehrýzť touto sériou, aby som mohla pokračovať ďalej k Bohom Olympu.
Keďže si pomaly dopĺňam zbierku Colleeniných kníh, tento mesaic mi do nej pribudla kópia Maybe Someday, ktorú som začala čítať vo chvíli, keď som ju rozbalila. Colleenine diela sú ako drogy- rýchlo návykové. Momentálne mi chýba už len November 9 a potom budem mať dobehnuté všetky diela.
Ako to už u mňa býva zvykom, objednala som si aj nejakú tú klasiku, pretože som chcela za mesiac prečítať aspoň jednu. Akosi sa mi to ani v septembri nepodarilo, ale verím, že to v októbri napravím, pretože v poličke na mňa čakajú Búrlivé výšiny od Emily Bronteovej a potom aj Zločin a Trest od Dostoevského. Keď som na tom bola v divadle, upútala ma na príbehu jeho správa a morálne dilemy, ktoré sa v príbehu vyskytli. Dúfam a verím, že kniha bude ešte lepšia ako predstavenie.

Čo zaujímavé pribudlo do vašej zbierky v septembri?


You May Also Like

0 komentárov