Book of the Month ► September

by - 17:30:00



Nakoľko sa mi v septembri podarilo prečítať 6 kníh, výber tej najlepšej nebol tak jednoduchý ako som si myslela. Prečítala som rôzne žánre a síce sa moje hdonotenia líšili, diela sa mi páčili.
Nakoniec to u mňa vyhrala kniha Maybe Someday od Colleen Hoover, ktorá si ma získala jednoduchým štýlom písania, ktorý pôsobil nenútene a stále pútavo. Nemala som najmenší problém začítať sa, skôr som mala problém položiť knihu od tela.
Tento príbeh nebol možno takou srdcovou záležitosťou ako Ugly Love alebo It Ends With Us, no aj tak mal niečo do seba. Obsahoval správu, ktorú sa snažil predať ďalej. Dilema, ktorou som trpela počas čítania, hovorí za všetko.
Ako môže byť niečo, čo vyzerá tak správne, zlé?

Colleen Hoover

"For her I bend, for you I break."

Názov: Maybe Someday / Možná jednou
Séria: Maybe
Diel: prvý
Vydavateľstvo: Atria books/ YOLI
Počet strán: 385 / 392
Hodnotenie na GR: 4.33
Anotácia:
Sydney is living in an idyllic bubble-she's a dedicated student with a steady job on the side. She lives with her best friend, has a great boyfriend, and the music coming from the balcony opposite hers is fast becoming the soundtrack to her life. But when Sydney finds out her boyfriend is cheating on her, the bubble bursts. The mysterious and attractive man behind the music, Ridge, gives Sydney hope that she can move on and they begin to write songs together. But moving on is harder than she expects, Sydney can only hope….
Maybe someday…

MOJA RECENZIA

Ktorú prečítanú knihu by ste označili za TOP knihu minulého mesiaca vy?

You May Also Like

0 komentárov