Wrap up ► July

by - 0:40:00

Júl pre mňa a čítanie začal tak sľubne! Konečne som si myslela, že doženiem viacero zameškaných titulov, ktoré mám na vrchu TBR, ale malo mi dôjsť skôr, že ak niečo vyzerá dobre, istotne to tak aj neskončí.


Za celý júl som prečítala 5 kníh, ktoré boli celkom rôznorodé. Našli sa medzi nimi ako slovenskí, tak aj zahraniční autori.
Najviac ma zaujalo debutové dielo Stolen Songs, ktoré som si vychutnala a ktorému som ako jedinému dala aj plný počet hviezdičiek. Malo to síce nejaké drobné chybičky, trošku klišé, ale keď je kniha naozaj mocná, drobnosti je človek ochotný prehliadnuť.
Za najväčšie sklamanie musím označiť knihu Rift, na ktorú som sa taaaak tešila, a zbytočne. Nemala som od nej očakávania, avšak to, čo som si prečítala, ma totálne dorazilo, až začínam rozmýšľať, čo to bolo kedysi na sérii Nočný Tieň, čo sa mi tam tak páčilo. Keby len tak bol čas dať si reread pôvodnej trilógie, aby som zistila, ako sa moje názory po rokoch zmenili.
Tu sú už zoradené od najlepšej po (aspoň pre mňa) najslabšiu:

Samantha Armstrong- Stolen Songs
Ivica Ďuricová- Zlaté Puto
Peternelle van Arsdale- Netvor je Zver
Vladimíra Šebová- Hypersomnia
Andrea Cremer- Rift

Zatiaľ čo môj TBR list tohto mesiaca stagnoval, nové knihy pribúdali. Snažila som sa prečítať väčšinu tých, ktoré som si zaobstarala, no niečo také bolo nemožnou úlohou. Hlavne, keď sa mi v knihovničke ocitlo o desať kníh viac než predchádzajúci mesiac.
Zo všetkých kníh, ktoré som si kúpila, som prečítala "až" 2, a to Zlaté puto a Hypersomniu.
Najväčšou radosťou v mojej knihovničke sú momentálne knihy Lunárnych kroník, hoci jasné, že som si nevšimla a objednala si jednotku (Cinder), a potom až trojku (Cress) a Fairest. Holt, budem musieť trochu počkať a objednať si Scarlet.
Taktiež mi tento mesiac dorazila kniha Rise od A. Cremer, ktorá je pokračovaním Rift, mojím naj sklamaním. Bohužiaľ, v čase, keď som dočítala jednotku, bola dvojka už na ceste. Myslím teda, že sa k nej raz dostanem, aspoň aby som zistila, či ten koniec stojí za to.
Asi pred mesiacom alebo dvomi som si dala také predsavzatie, že mesačne prečítam aspoň jednu klasiku. A keďže som si zamilovala seriál The Night Manager (vôbec nie preto, že tam hrá Tom Hidlleston a hugh Laurie), objednala som si rovnomennú knihu The Night Manager od Johna le Carré.
Ako posledné knihy mi dorazili The Conspiracy of Us od M.Hall, na ktorú sa teším, pretože som čítala viacero dobrých recenziií, a Crimson Bound od R.Hodge, ktorú som si chcela prečítať už od kedy som siahla po jej prvej knihe, The Cruel Beauty. Páči sa mi autorkin štýl písania a dúfam, že táto jej kniha tiež nesklame.

Čo dobré pribudlo v júly do vašej knihovničky?

You May Also Like

0 komentárov